Jak pozycjonować w 2012 roku?

Aby odnosić sukcesy w pozycjonowaniu, należy z roku na rok przystosowywać się do zmian jakie zachodzą w algorytmach wyszukiwarek. 2012 rok to okres w prowadzania wielu modyfikacji, których celem było odcięcie dużej części spamerskich linków z wyszukiwarki Google.

Kto stracił?

Stracili przede wszystkim Ci, którzy starali osiągnąć wysokie pozycje po najmniejszej linii oporu i strzelali linkami na ślepo. Poleciały w wynikach przede wszystkim witryny pozycjonowane bezpośrednio z linków generowanych przez xRumer’a. Z tego co zauważyłem znaczenie traci również katalogowanie i preclowanie stron, a zyskują strony linkowane z Social Media i platform web 2.0. Myślę, że jest to przyszłość obecnego SEO.

Reklamy

Otagowane:, ,

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

Connecting to %s

%d blogerów lubi to: